4 Ağustos 2014 Pazartesi

Vücud bakım ürünlerim

Herkese merhabalar..Gününüzün iyi geçmesiyle.

Bugün şeytanın bacağını kırıp sizlere birden fazla post yazmaya çalışıyorum benim oğluş uyanmadan :) umarım herkesin işine yaracağı bir post olur..


Bu ürünlerim ise Sprey şeklindeki losyonlar, likit kıvamda. Cilde yeterli miktarda sıkıp kolaylıkla yedirebiliyorsunuz. Sürmeye başladığınız andan itibaren kokuları hemen hissediliyor.

Tatilcilerin kesinlikle çantasında bulunması gereken bir ürün :) Cildinize sürdüğünüz anda cildinizi yumuşatıp parlatıyor.
Benim favorim Passion, harika bir kokusu var.Normal gün içerisinde kullandığınızda da etkisini görebileceğiniz gibi..Duş sonrası kullandığınızda vücudunuzu rahatlatma özelliğine sahip Direkt yaz kokusu.
Egzotik çiçek kokularından hoşlanıyorsanız, ki ben bu tarz kokulara bayılıyorum..sizinde favoriniz bu olacaktır..
Citrus Burst ise ; Greyfurt ve turunçgil kokularını barındırıyor. 
Turunçgil kokuları bana pek hitap etmiyor. Ancak bağımlılarını çekebilecek bir koku !
Avon Senses Duş Sonrası Uygulanan Nemlendirici Vücut Losyonlarını, duş sonrası nemli teninize sürdüğünüzde muhteşem kokusu hemen yayılıyor. Çok kalıcı değil saatlerce teninizde kalmıyor ancak bir kaç saat kokuyu buram buram hissediyorsunuz. Koku geçtikçe tazeleyebilirsiniz. Fiyatına göre iyi bir performansı var bence :)

 Passion ciddi anlamda sevdiğim bir koku. Bir önceki kampanyada satışa çıkan ürünü deneme şansınız varsa kesinlikle deneyin !



Avon 48 saat kalıcı roll on koku itibariyle çok ağır olmayan bir kokuya sahip 48 saate kadar kaldığını söyleyemem ama 48 saate kadar yumuşak koltuk altına sahip olabilirsiniz bu ürünle..

İstanbula tatile gittiğimizde yanımda bulunan ürünlerden biriydi bu roll on işimede çok yaradı..İndirimde gördüğümde siparişime eklemiştim tekrar gördüğümde alacağım ürünlerin arasında.,
Sizde bu ürünü denemek isterseniz sipariş verebilirsiniz çok cüzzi bir fiyata sahip..Ben bu ürünün erkek olanlarınıda eşime ve babama aldım..Onlarda çok beğendiler..

İyi günler..Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder