4 Ağustos 2014 Pazartesi

saç bakım ürünlerim

Bu yazımda sizlerle saç bakım ürünlerimden bahsedicem.


İlk olarak size bahsetmek istediğim ürün saç düzleştirici sprey bu ürün işlev olarak çok iyi bir ürün performas olarak beni çok şaşırttı..
Bu üründen bu kadar etkileneceğimi hiç ama hiç düşünmüyordum..
Saç düzleştiricisi kullanlar için harika bir yardımcı.Saç düzleştirirken illaki bir saç spreyi kullanmak zorunda kalıyoruz..çünkü saçlar havadan rüzgardan terlemekten düz özelliğini kaybediyor..
bu saç spreyi bu olasılıkları yarıya indiriyor.tabiki saç sabitleyici sprey gibi bir özelliği olmadığı için çok uzun süre saçınızı dış etkenlerden korumuyor fakat saçın düzlüğünü çok iyi koruyor..



Avonun kokusu itibariyle yapmış olduğu en güzel saç spreylerinden biri saç tazeleyici sprey ben bu spreyi hem duş sonrası hemde gün içerisinde de kullanıyorum..saçın yumuşak kalmasını sağlıyor fazla bi özelliği olmasada bu ürün beni kendine hayran bıraktı..Bu ürün gerçekten çok satanlardan..


Saç açıcı sprey benim bundan sonra favori ürünüm saçlarım bir birine dolaştığı zaman acılı bir şekilde taramadan önce bol bol saçıma sıkıyorum ve saçlarımı kolayca tarıyabiliyorum..
ayrıca saçları yumuşatıyorda.kokusuda çok güzel Eşim normalde koku fazla sevmez bu ürünün kokusunu anında aldı ve çok beğendi..


Bu ürün ise uzun zamandır kullandığım bir ürün yazısını yazmak kısmet olmadı saç serumu bu kadar güzel bir ürün olamaz..Saç ıslakken yada kuruyken hiç farketmez her türlü kullanılabilecek bir ürün saçların uçlarına uygulanıyor kırıkların düzelmesini sağlıyor..ve harika kokutuyor saçı ayrıca yumuşacık yapıyor saç uçlarını..

Bugün pazartesi gün itibariyle mutlu hafta başı herkese..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder