8 Eylül 2014 Pazartesi

Avon naturals bal özlü jojoba yağı içeren saç serumu

Herkese düzcenin serin ve yağmurlu gününden merhabalar,

Avon naturals bal özlü jojoba yağı içeren saç serumu

-Bu ürün gerçekten çok güzel bir ürün oldu çok memnun kaldım..Alırken bu kadar memnun kalıcağımı tahmin etmiyordum gerçekten.
-Ürünün tek eksi özelliği minnak bir şişeye sahip olması.
-ürünü elime döküp saçıma uygulayacağım zamanki duygularımı sizlerle paylaşimayı çok isterdim kokusu hafif ve çok etkileyici bir kokuya sahip 
-ürün jel kıvamında hafif sıvı elinize kolayca döküp kolay uygulama yapabileceğiniz bir ürün
-etkilerinden bahsedicek olursam eğer saçlara yumuşacık bir etkisi var
-Saçlarınızı yumuşattığından dolayıda kolay tarama zamandan tasarruf edici
-saçlara parlaklık vermesi en güzel özelliğinden biri

Bu ürün hakkındaki yorumlarım bu kadar umarım sizlere faydalı bir yazı olmuştur.
Ürün hakkında sorularınız olursa paylaşabilirsiniz

İyi günler

1 yorum:

  1. Merhaba ben yeni aldım bu ürünü ama nasıl kullanıcağımı tam bilmiyorum , banyodan sonramı ,öncemi ? saç uclarınamı ? diplerinemi sürülür ? şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil