13 Temmuz 2013 Cumartesi

Flormar Alışverişi

Uzunca bir Aradan sonra tekrar bir Alışveriş yazısıyla burdayım Arkadaşlar.
İlk önce flormar'a gittim aslında amacım flormardan bu kadar alışveriş yapmak değildi tabi ama malesef kendimi tutamadım diyebilirim.ve Flormarda 75 TL ve üzeri alışverişlerde Beauty SET hediye veriyorlardı..Okuduğum bloglarda olsun izlediğim youtube kanallarındaki makyaj videoları olsun gördüğüm bir setti ve merak ediyordum iyi bir fırsat geçince elime denemek istedim açıkçası
Ve yazıyı uzatmadan aldıklarıma  geçelim hemen




Flormar parfume & deo

1-Flormarın parfümlerinden denemek istedim açıkçası satış yapan bayanda çok met edince aldım bende kokusunu tarif etmem gerekirse fresh bir kokuya sahip yaz için kullanıma uygun kalıcılık konusunda çok çok iyi olduklarını söleyemem ama orta derecede bir kalıcılığa sahip kendisi kokusunu beğendim..


2-ojelerden başlayalım 
Flormar wet look WL01 - Buz mavisi rengini çok sevdim hatta bayıldığımı söyleyebilirim..Flormarın bu serisinde vadettiği fırçası kalın olduğundan dolayı tek katta renk vermesiymiş.Açıkçası ben bu buz mavisinde tek katında rengini alamadım aynı şey WL05 ojesi içinde geçerli bu ojenin renginden bahsetmek gerekirse nar çiçeği ve somon rengi arası birşey en doğru tanımlama bu oldu herhalde :) Ben bu serinin iki rengini aldım sadece bu iki renginde tek katta rengini verme gibi bi yapısı yok ama fırçaları çok kalın ve sürümü gayet rahat diğer renklerininde renk verme olayını merak ettim tek katta renk vericekler mi bakalım...
GL03 - koyu pembe sim ve pul barındıran oje çıkarması zor olsada aldım :)
GL05 - sim ve pul barındıran 2. ojem yalnız bundaki simlerin renkleri daha farklı yanar dönerli birşey bunlar :)
Flormar supershıne 41 - Bende limon sarısı rengi vardı geçen yaz çok severek kullanmıştım birde bu sarı tonunu denemek istedimmm :)


Buda bana alışverişimde hediye gelen set


Tırnaklarımda pek fazla görünmüyor ama rengini az çok anlayabilirsiniz.Aslında ürünleri deneme fırsatım olmadı sadece ojeleri denedim.Deneyip tabiki onlarında yazılarını yazıcam.Eğer sizde bu şekilde bir alışveriş yapıcaksanız.ojenin rengini tam olarak görmek isterseniz .Yorum bırakmanız yeterli


Revolution perfect lipstick - Bu ruj bir harika dostumm yapısı hafif yağlı ışıltısı olan pembemsi  bir ruj ben bu aralar nute rujlara takmış durumdayım bu ruj benim tam istediğim bir ruj oldu şimdiden favorim diyebilirim o  dereceee yani :) Flormar beni bu rujla çok mutlu ettiii :) 
Rujun rengi R07

Style matic eyeliner - Flormar yeni kalem çıkartırda ben almazmıyım Benim rengim S05 Bu kalemin rengine ne mavi denir nede lacivert denir.o zaman ne denir.Koyu mavi diyelim ozaman :) kalem açılıp kapanabilen ucu da fiyatına göre gayet uzun yapısı kolay sürümlü bir kalem şimdilik bana hitap ediyor kullanınca bilemiyorum fikrim değişir mi renk alternatifleri fazlaydı ben mavi tutkunu olduğum için maviyi tercih ettim


Pretty compact - Uzun zamandır ben içinde ışıltısı fazla olmayan Far arıyordum.Aslında Flormara çok gitmişliğim vardır bu Farın durduğu stanttan nerdeyse bütün farları almışsamda bu farı atlamışım nasıl olduysa dün gördüm ışıltıları fazla yoktu pigment açısından elime sürdüm denedim ama baz kullanmadan renk pek iç açıcı değil gibi bazla kullanmak daha nasip olmadı umarım boşa para vermememişimdir :)






3 yorum:

  1. Google'a >>> z3n3p <<< yaz ilk çıkan site

    YanıtlaSil
  2. beauty setde benımde gözüm kaldı .Farların renklerı çok güzel,pigmentasyonları nasıl bilmıorum ama .Güle güle kullan .Bana da beklerim ;
    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ben çok memnun kaldım özellikle kullandığım kapatıcı ve pudrasıydı farlarının rengide çok güzel ama biraz parıltılı :)

    YanıtlaSil