4 Ağustos 2014 Pazartesi

Makyaj öncesi cilt ürünlerim

Avon  yeni ürünleriyle beni şaşırtmaya devam ediyor.
 Parlak görünüm veren makyaj bazı da bunlardan biri oldu. İndirimli fiyatıyla denemek için tam fırsat diye düşünüp sipariş vermiştim, iyi ki almışım.



Yazın bronzlaşmış cildinize parlaklık vermek için tek başına,üzerine pudrayla hafif rötuş yaparak   fondöteninizin altına
 yada resimdeki gibi benim ayrılmaz ikilim bakyaj bazı ve bb kremlede
daha aydınlık bir görüntü için fondöteninizle karıştırarak uygulayabilirsiniz.  


Gold/şeftali tonlarında bir parlaklık veriyor. Yazın bronz tende bu tarz taze ve parlak görüntüye bayılıyorum. 



1 Krem ile 8 Etki!

1-Cilt tonu daha sağlıklı görünür.
2-Cildi nemlendirir.
3-Cilde eşitlenmiş bir görünüm verir.
4-Kızarıklık görünümünü giderir.
5-Pürüzsüzleştirir.
6-Kusurları kapatır.
7-Cildi korur.
8-Capcanlı bir görünüm sağlar.

Antioksidanlar;vitanminler ve mineraller ile gerçekleştirilmiştir.

Hafif ve ışıltılı bir yapısı var cilt ile bütünleşince cilde canlılık ve hafif ışıltılı bir görünüm veriyor. Daha sağlıklı bir görünüm kazandırarak cildi nemlendiriyor. Kızarıklık ve kusurları kapatma açısından yeterli ama yoğun bir kapatıcılığı yok malesef. Ayrıca Spf 15 içeriyor ve cildinizi koruyor. 30 ml'lik bir ürün. 
Günlük kullanım için oldukça ideal. Makyaj bazı olarak da kullanmak mümkün. 
Ben bb krem kullanmaya avonun kremiyle başladım hiç pişman değilim..
Yaz aylarında vazgeçilmez ürünlerimden biri..

Bendeki medium rengi hafif koyu olsada ben kendi cildime uyarlıyorum.kendimce..

Avon far bazı Bundan önce far bazı deneyimim yok malesef hiç gerek duymamıştım alışkanlıktan herhalde
Taki bu far bazıyla tanışana kadar.
Kıvamı çok çok yumuşak, sıvıya yakın. Göz kapağında kolayca emilip ipeksi bir hal alıyor. 
Ambalajı ilk gördüğümde buda ne küçücük hemen biter gözüyle baksamda çok sık kullanmama rağmen hala yarıya gelemedim oldukça bereketli bir ürün :)
Yapı olarak köpük fondötenlere benziyor yumuşacık dokusu var kolayca sürülüyor yalnız nemlendirme özelliği yok öncesinde nemlendirici kullanıyorum yoksa bazı zamanlarda hafif pullanmalar oluşuyor. Göz makyajı yapmasam bile göz kapağının rengini güzel dengelediği için kullanmaktan vazgeçemiyorum. Yağlı göz kapaklarımda bile 7-8 saat gibi uzunca süre makyajı bozulmadan sabitleyebiliyor.

Fiyat kalite açısından bakılacak olursa oldukça başarılı bir ürün, uygun fiyatlı baz arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim. İndirimde 10tlye kadar düşüyor. Ben sevdim biterse yine alırım diyeceğim ürünler arasına girdi bile :)

Sizin ürün hakkındaki görüşleriniz neler?
Hepinizi çok öpüyorum Sevgiler ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder