5 Nisan 2013 Cuma

Nişan yüzükleri

Bugün sizlerle nişanla ilgili bildiklerimi sunucam..kısa bir süre sonra nişan törenim olucak..olması gereken şeyleri blogumda bulabilirsiniz şimdiden ilginize teşekkürler ediyorum..

Ben nişan yüzüğünü sade sevenlerdenim..ama alternatif olarak tabiki bir kaç yüzük sunucam..
benim düşüncem şöyle beyler nişan yüzüklerini fazla abartılı sevmiyorlar benim görüşüm ve benim sözlümden yola çıkarak söylüyorum zorlamak yerine sade ve şık seçimler benim için daha dogru geliyor..


Eger tek taşınız sadeyse bence alyans seçimi taşlı olmalı







yüzüklerin içine isim yazdırmakda bence güzel duruyor




NİŞAN YÜZÜĞÜ SEÇİMİ
Alyanslar iki insanın hayatları boyunca en uzun kullandıkları takılardır. Hayatınız boyunca en şık ve anlamlı aksesuarlarınız olacakları ve her bakışta o güzel gününüzü hatırlatacakları için alyanslarınızı içinize sinerek almalısınız.
Geleneklerimize göre yüzükler damadın geline, gelinin damada hediyesi şeklinde karşılıklı olarak alınır. Karar verme aşamasında kafanızın karışacağı şüphesizdir!!!
Kuyumcuların sundukları alternatifler o kadar zengin ve çeşitlidir ki birbirinden güzel alyanslar arasından seçim yapmanız hayli zor olacaktır. Asil ve zarif bir tek taş mı, yoksa modern tasarımlı beyaz altın bir alyans mı? Seçim sizin…Tercihinizi ne yönde yaparsanız yapın, hayatınız boyunca vazgeçilmez bir takınız olacakları için, her zaman rahatlıkla kullanabileceğiniz, giyim tarzınıza uyan bir seçim yapmanızı öneriyoruz.
Kuyumcuya birbirinizin yüzükleri içerisine isimlerinizi ve nişan tarihinizi yazdırmayı unutmayınız.
Unutmayın alyanslarınız nikahtan sonra sol elinize geçecek ve sonsuza kadar çıkmayacak.

2 yorum:

  1. Merhaba, şu baştan ikinci yüzüğün markası nedir acaba

    YanıtlaSil
  2. Markasinin ne oldugunu bende bilmiorum fakat bnce her kuyumcuda olabilcek model

    YanıtlaSil