5 Nisan 2013 Cuma

Nişanlık modelleri

Nişanlık seçmek için ilk önce nişanınızın nerde olacağına karar vermenizde yarar var.Çünkü evde yapıcagınız bir nişan töreninde kabarık abiye bir elbise giyemezsiniz hem çok abartılı olur hemde siz o elbiseyle rahat edemezsiniz..
ayrıca şöyle bir düşüncem var gelinliği kabarık model giymeyi düşündüğüm için nişan elbisesini de kabarık giymeyi düşünmeyenleriniz vardır belki benim düşüncemde o yönde...

Örneğin:Ben nişanımı evde aile arası ve sadece bir kaç dostumu çağırmayı düşünüyorum o yüzden seçtiğim elbiseler önü kısa arkası kuyruklu modeller genellikle şöyle

işte benim elbisemm bayıldım buna yakasındaki apoleti hariç rengiyle modeliyle beni büyüledi












umutsuz ev kadınlarında oyuncu olan songül ödenin kıyafetide çok hoş









uzun elbise giymek için alternatif













Helen modellerden 





şimdi gelelim benim en çok hoşuma giden balık model nişanlıklara













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder