27 Haziran 2014 Cuma

Avon alışveriş

Güzel bir Cuma gününden herkese Merhabalar,
hayırlı cumalar ve bereketli ramazanlar..

Bu ayki Avon kataloğundan verdiğim sipariş yine bakım ürünleri ağırlıklıydı. İşte bu ay aldıklarım
Bu yazımız istanbula gitmeden önceki yazıcağım yazılarımdan biri bu yazımda sizlere bir tane şaheser bir maskaradan ve ardından avondan yaptığım cicilerimi tanıtacağım.

-maybillinenin bu çıkardığı maskara bugüne kadar kullandığım bütün maskaraları sollayacak tipte bir ürün ben genelde makyajımda rimel kullanırken iki tipte rimel kullanıyordum..Fakat bu rimell tek başına kullanımdada çok güzel sonuçlar veriyor..ben dolgunluk veren maskaralara daha çok önem veren biri olarak bu maskara benim favorim oldu..

-Fırçası tanıtmak gerekirse fırçanın kılları çok sık kirpikleri tek tek kavrıyor tombul yapısıylada dolgunluk verdiğini bizzat kendim doğruluyorum..


Gelelim avon ganimetlerine
-sensesin çıkardığı bu mükemmel kokan şirin mi şirin duş jelleri beni benden aldı diyebilriim.Nemlendirici özelliği olan bu duş jellerini daha kullanmak nasip olmadı ama ben avonun bütün duş jellerini kullandığım için bu ürününede gözüm kapalı güveniyorum..


-sensesin sprey şişedeki vücud spreyi serinletici özelliğiyle mükemmel bir ürün diyebilirim bunu gelir gelmez kullandım kokusu çok hoş serinletici özelliği harika ben çok beğendim bu ürünleri..Tatile giderken valizde olacak başta ürünlerden biri..




Bunlar ise
-Avon naturals saç açıcı sprey: Bu ürün kokusuyla ve işleviyle çok güzel bir ürün daha önceki alışveriş yazımda bu ürünle ilgili yazı yazmıştım o şişe bitti ve tekrar bir şişe daha aldım ve bu ürün gerçekten çok çok harika istanbula gideceğim için yanımdan ayırmayacağım valizimin üyelerinden biri..
-Avon Advance Techniques Styling Saç Düzleştirici Sprey:Benim saçlarımın yapısı hafif dalgalı ve bu ürün tam benlik bir ürün bu ürünü ilk aldığımda bu kadar memnun kalıcağımı düşünmemiştim..Saçlarımı düzleştiriciyle düzleştirdikten kısa zaman sonra uclarından hafif dalgalanmaya başlıyordu rüzgar estikçe ve insanoğluyuz sonuçta oturduğumuz yerde oturmuyoruz iş güç birde anne olduğumuzu göz önüne alırsak terliyoruzda ve benim bu gibi olaylarda saçlarım pekte düz kalmıyor malesef fakat bu üründe böyle bir derdim kalmadı 
Nasıl kullandığıma gelirsek eğer saçlarımı düzleştiriciyle düzleştirmeden önce saçlarıma sıkıp düzleştiriyorum ve saçlar uzun süre düz kalabiliyor..




-Avon 48 saat koltuk altını kuru tuttuğunu iddia eden koltuk altı roll onları bunları valize atmak için aldım henüz kullanmadım dışiı siyah olan erkek diğeri bayan roll onlar umarım severek ve beğenerek kullanırım..
Bu ürünleri kullananlar var ise lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın..


-Avon hızlı kuruyan tırnak cilası Geçen yaz bu renk benim favorimdi bu rengini denemek istedim içinde parıltıları mevcut sadece bir tırnağıma sürüp denedim..Tek katta rengini vermesede içindeki parıltılar çok hoşuma gittiler bu yazda bu ürünün favori olması dileğiyle :)


-Avon bana saat göndermiş saate bayıldım kullanmadım henüz saat kullanmak gibi bi takıntım olmadığı için saatler bana pek çekici gelmiyor inş. bu saat benim bu düşüncemi değiştirir..Eee avon bana saat gönderirde ben kullanmazmıyım tabiki kullanırım..

Avonada teşekkürler bu güzel saat için :)

Bu yazımda bahsettiğim ürünlerden kullandınız mı kullandıysanız sizde benimle düşüncelerinizi aşadaki kutucuğa düşüncelerinizi paylaşın..

Hayırlı akşamlar olsun herkese mutlu hafta sonları şimdiden..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder