7 Ağustos 2014 Perşembe

madame coco mumluk

Bir perşembe gününden herkese merhabalar

Bugün postum da sizlerle paylaşmak istediğim iki tane minnak mumluklar..İstanbul gezimizde madame coco mağazasını merak ediyordum gitmesem bi bakınmasam olmazdı gittiğimde indirim vardı haliyle 2 tane mumluk aldım ve salonumun en güzel yerine koydumm..
Mumluklar beyaz renk alternatif rengi yok malesef yarım ay şeklinde ayın uç kısmında ise melek figürlerine sahip küçük her yere koyulup rahatlıkla kullanılabilir.
Bu melekler benim ruh halimi anlatıyor.Düşünceli melekler fiyatına gelirsek 6.75 olması lazımdı 4 tane aldım 2 tanesini kendime 2 tanesini anneşime aldım..
önünde gördüğünüz kesede ise sabun şeklinde Amber kokusu bilmem daha önce ismini anımsadınız mı ama..Bazı parfümler bu kokuyu barındırıyor içinde..çok güzel bir kokuya sahip evin herhangi bir köşesine koyduğunuzda odaya giirerken anında kokusu burnunuza gelebiliyor..onuda bana kaynanam verdi..nerden aldığını sorarsanız eğer haç malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz belki doğal ürünler satan yerdede olabilir..


Herkese şimdiden hayırlı cumalar..İyi günler
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder