19 Ağustos 2014 Salı

AVON Ultra Color Bold serisi ürün tanıtımı & tonik uygulama aparatı


Avondan aldığım bu yüz temizleme tonik uygulamak için aldığım aparat çokm işime yaradı harika bir ürün tüzde uygulanmayan hiç bir yer bırakmadan uygulaması çok rahatlık oldu benim için özellikle anne olduktan sonra bu tip güzellik ürünlerine ayıracak fazla vakti olmayan bayanların işini görücek çok güzel bir ürün..


dıadermıne makyaj temizleme suyuyla ilgili yazımı yazmıştım okumak için 


Avon ultra colour bold lıpstıck coral burst:
Bu ürün bu zamana kullandığım bütün avonun rujlarını sollayacak bir ürün oldu benim için yapısından bahsedersem kremsi parlak ve kalıcı 
ruju sürerken harika duygular uyandırıyor insana.
 AVON Ultra Color Bold, dudaklarda tek uygulamada tam kapatıcılık sağlıyor. %50 daha fazla renk pigmenti sayesinde daha yoğun bir görünüm elde ediliyor ve ruj uzun süre kalıcılığını koruyor.
 rengi itibariyle şeftali tonları hafif turuncuyu anımsatıyor olsada şeftali tonu daha ağır basıyor.Eğer sizde benim gibi canlı ve cesur renklerden hoşlanıyorsanız bu ruj ve şeftali tonu tam size göre.
Avon bizlere bu ürünün 15 renk sunuyor
şimdilik sadece bu rengini aldım ama diğer renklerinide alıcam şimdiden belli oldu..
Avon bu sefer gerçekten harika bir ruj yapmış..


Bu ürün daha yeni üretildiği için ilerki zamanlarda daha detaylı inceleyip ürünü tanıyıp yazı yazıcam inşallah 

Yazımda yazdığım ürünleri kullandınız mı?
Kullandıysanız düşünlerinizi benimle paylaşabilirsiniz..Sizinde görüşlerinizi merak ediyorum..

İyi günler..Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder