19 Ağustos 2014 Salı

Dove hair therapy şampuanı & avon saç serumu

Bu yazımda ise sizlere dove pro nem kompleksi hair therapy şampuanı
Henüz kullanmaya fırsatımın olmadığı iki ürünle karşınızdayım :) Bu şampuan carrefour marketlerinde ucuz bir fiyatla karşıma çıktı bende almadan geçemedim.
Dove bizlere bu ürünü şu özellikle üretmiş
Kuru ve yıpranmış saçlara üstün bakım çözümleri sunmak için geliştirlmiş
pro nem kompleksi ve znpto ilk yıkamadan itibaren kepeğin kaynağına etki eder.
ürün 700 ml baya çok ürün  bana uzun zaman yeticek gibi görünüyor umarım memnun kalıcağım bir ürün olur


Avon naturals  bal özlü jojoba yağı içeren saç serumu

Ürün pek berekli bir şişesi yok ama napalım idare edicez artık :)
50 ml bir ürün 
avonun naturals serisinin saç besleyici spreyini ve kırışık saçları açma spreyini kullandım gaytette memnun kaldım..bu seridende memnun kalıcamı düşünüyorum kullandıktan sonra sizlere paylaşıcam

Eğer siz bu ürünleri kullandıysanız.bana ürünlerle ilgili düşünlerinizi paylaşırsanız sevinirim

Mutlu günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder