13 Haziran 2014 Cuma

maybelline eye liner ve avon supershock eye liner karşılaştırma

Avon supershock jel eyeliner çok uzun zamanlardan kullanmakta olduğum kozmetik ürünlerden biri eyeliner benim vazgeçilmez makyaj ürünüm bu eyelinerin bir çok rengi mevcud kahverengi ve mavi renkleride çok güzel sürümü çok basit fakat renk verme açısından bir kaç katta rengini versede 
ürünü çok kullanığım için haksızlık yapmak istemiyorum..


Maybilline jel eyeliner ise daha dün aldım ve bugün kullanma fırsatım oldu ilk kullanımda bu kadar memnun kalıcağımı bilseydim hiç düşünmeden alırdım kesinlikle..
Maybilline eyelinerında renk seçenekleri mevcud olmasına ragmen ben şuanlık sadece en çok kullandığım rengi siyah rengini aldım
Kalıcılığı 24 saat olarak yazıldıysada ben o kadar gözümde tutmadığım için kalıcılıkla ilgili yorumu yapamıcam
Fırçasına gelirsek eğer idare eder düzeyde





Boyut olarak bir birlerine yakınlar.
Maybilline avonun eyelinerla oranda sürümü çok daha rahat 
Maybilline avona göre daha yumuşak bir yapısı var
Avon eyeliner biraz daha metalik griye kaçıyor
Maybilline ise tam siyah
İnşallah bu yazım bu iki jel eyeliner hakkında kafanızdaki soruları gidermiştir..
Daha uzun bilgiler vermek isterdim..bir anne olarak yazamıyorum..

Bu konu hakkında yada herhangi bir konu hakkında sormak istediğiniz ne varsa bana yazabilirsinizz..
Herkeze iyi akşamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder