22 Ekim 2014 Çarşamba

Maybelline the colossal kajal göz kalemi

Herkese mutlu günler Maybelline nin çıkartmış olduğu bu göz kalemi Yoğun pigmentleri sayesinde simsiyah ve uzun süre kalıcı akmayan ayrıca içerisinde bulunan zeytinyağı,E vitamini C vitamini barındıran ve nemlendiriciliğiyle bakım yapmayı vaat eden bir ürün.


Yukarıda sizlerle paylaşmış olduğun bu özelliklerin hepsine sahip bir ürün bulmak zor.
Gözlemlediğim ve aldığım günden beri hemen hemen her gün kullandığım bu göz kaleminden gerçekten memnun kaldım.
Benim gözlerimden bugüne kadar akmayan pek fazla göz kalemiyle tanışmamıştım.
Maybelline colossal kajal göz kalemi benim bütün isteklerimi karşılayan cinsten bir ürün oldu bu ay favori ürünlerimin arasına girdi.
Rengi söylenenler üzere gerçekten simsiyah sürümü kalemin ucunun sivri kısmı kaybolduktan sonra oldukça yumuşak
Uzun süre kalıcı olması ve akmaması da bence söylenildiği vaatlerinden biri
sürüldüğü gibi sabitlenme özelliğine sahip,temizlenmediği sürece akmıyor ve sürüldüğü gibi de kalıyor..
maybelline colossal kajal gözlemi açıp kapanabilen özelliğiylede kalemtraş kullanmaya gerek kalmadan kullanım kolaylığı sağlıyor

ürün 0.35 gr ve fiyatı 10 lira gibi yer yer değişebilen fiyata sahip

Sonuç olarak benim oldukça hoşuma giden beğendiğim bir göz kalemi oldu bittikçe alacağımı düşünüyorum.

Sorularınız olursa paylaşabilirsiniz
Sevgiler


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder