8 Eylül 2014 Pazartesi

avon foot works ayak spreyi & oriflame anti perspirant foot cream ürün hakkında yorumlar

Yağmurun şırıltısıyla yazılan bir yazı ne kadarda insanı dinlendiriyor
Yağmur şırıltısıyla herkese merhabalar..


lime crush misket limonu 

Bu ürünün misket limonunun hafif kokusu beni benden aldı..Sabah akşam sıkıp güzel güzel kokusunu koklamak geliyor içimden fakat kendimi frenliyorum :)

Avon foot works serinletici ayak spreyi agrume menthe turunçgiller nane

Ürün 100 ml lik bir ürün orta derecede bereketli bir ürün

Bu sprey turunçgiller ve nane özlerini barındırıyor ve bu sayede bizlere turunçgillerin o güzel kokusunu ve nanenin ferahlatıcı ve serinletici özelliğini sunuyor

Ayağınıza küçük bir sıkmayla ayaklarınızı uzatıp miss gibi kokusu ve ferahlatmasıyla dinlendirmek harika bir duygu..

ürünün geniş sprey püskürtme deliğine sahip olduğundan kullanımı kolay ve oldukçada pratik

Ayaklarınızı yumuşacık pamuk gibi olmasını sevenlerdenseniz bu ürün tam bizlik :)


Oriflame anti perspirant foot cream

Ürün 50 ml malesef bu ürüne bu kadar ufak olması haksızlık 
Bu ürün neredeyse evlenmeden çok çok önce alıp köşeye attığım üründü .şuanda hala satışı olup olmadığı hakkında bir bilgim yok fakat bu ürün tek kelimeyle harika..
Ürünü bitirdim malesef üzülerek söylüyorum dibini gördüm..kullana kullana bitmek bilmeyen harika bir ürün..
ürün anti perspiran olması artı özelliğinden biri
İçerisinde çam ve güvercin ağacı özlerini barındırıyor..Bu özelliğiylede beni kendine aşık ediyor
Çam ağacının o güzel kokusunu bir kenara bırakıp ayağınıza verdiği o muhteşem ferahlatma hissini size başka bir ürün veremez diyebilirim..
Ayrıca bu ürün kalıcılıkla üstüne yok ben bir ayak kreminden bu kadar etkileneceğim aklıma gelmezdi..
Ürünü sürüyorsunuz masaj yaparak uyguluyorsunuz ve ayaklarınızı uzatıp keyfinize bakıyorsunuz bir yandan keyif yapıp bir yandanda ayaklarınızın ferahlamasınızı izleyip hem kendiniz rahatlıyorsunuz..Bu duyguları yaşattıran başka bir krem bulursam stok yapıcağım kesin..
Eşim işten eve geldiğinde bu kremi sürüp saatlerce yerinden kalkmıyordu.bitmesiyle hayaller yıkıldı :)
Ürün ayakların terlemesini önleyici özelliğine sahip

Ürünü herkese denettirdim memnun kalmayan hiç kimse yok..
Sizinde bu ürünü kullanma fırsatınız olursa kaçırmayın derim..
Kullandıysanızda ürün hakkındaki yorumlarınızı bende merak ediyorum paylaşırsanız sevinirim..

İyi günlerr..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder