8 Eylül 2014 Pazartesi

dove pro nem kompleksi hair therapy şampuanı ürün yorumları

Bulutlu bir pazartesi gününden herkese merhabalar.

 Bundan yaklaşık iki hafta kadar önce dove pro nem hair therapy saç şampuanı alışverişimden bahsetmiştim..O günden itibaren dove nin bu şampuanını kullanmaktayım ve sizlere bugün yazımda şampuan hakkında yorumlarımdan bahsedeceğim.

-Ürün ilk kullanımda etkisini gösterdi diyebilirim.ilk kullanımda saçlarımı yumuşacık yapan bu şampuan benim bugüne kadar dove şampuan hakkındaki bütün ön yargılarımdan kurtulmama sebep oldu.
-saçlarımı yumuşacık yapması dışında ise saçlara verdiği hacim ve dolgunluk eğer sizde saçlarınızı yıkayıp kurutup dışarı çıkmayı sevenlerdenseniz bu şampuan tam size göre.
-Saçlar gün boyunca dış etmenlerden dolayı yağlanır,kurur ve ağırlaşmaya başlar bu şampuan bu tip saçlarında üstesinden gelebilicek bir kapasiteye sahip.
-Ben dove şampuanı saç kremi olmadan kullanmama rağmen harika bir sonuç elde ettim
-saç dökülmesine karşı malesef bir etkisi olmadı.hala saçlarım avuç avuç dökülüyor.
-Bu şampuanı kullandığınızda saçlarınız uzun süre dolgun hacimli ve temiz kaldığını söyleyebilirim..yağlanmayı geciktirici özelliği var mı bilemiyorum tabi ama benim saçımda bıraktığı etki bu oldu..

Bu ürün gerçekten çok bereketli olmasıyla beraber çokta etkili bir ürün 
Eğer sizde bu ürün hakkında düşüncelerinizi sorularınızı benimle paylaşmak isterseniz aşağıya yazabilirsiniz..

Mutlu hafta başları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder