18 Şubat 2015 Çarşamba

makarna lütfen alisverisi

Merhabalar herkese
makarna lütfeni tanımayan için bu yazıyı yazmak istedim. Makarnam lütfen ürünlerini bir kaç yerden tanıdim cocuguma ne yedirecegimi sasirmis bir anne olarak degisik bir seyler arayisindayken makarna lutfene rastladim çocuğum için aldım. Ürünler organik ve katkisiz olmasi benim için çok önemliydi bu sebepten dolayı aldım.
ürünlerimiz şöyle
mısır unu
buğday ruseymi
brokoli çorbası
Sebzeli tahıl karışımı çorba
peynirli ıspanaklı makarna
şimdilik aldiklarim bu kadar bugün geldikleri için hemen yazısını paylaşmak istedim sizlerle.oglusum a aldığım çorbalari deneyip  yazısını sizinle tekrar paylaşicam.umarim oglusum beğenir.

sizler bu ürünlerden kullandınız mi kullandiysaniz memnunmusunuz nasıl yaptınız çorbalari fikirlerinizi bekliyorum.


Bu karlı havada iyi günler dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder