10 Aralık 2014 Çarşamba

oglum Alpin 1 yaş doğum günü

Uzun zamandır oğluma yaş gününü planlasamda bu küçük çaplı minik doğum günü partisini yapmış bulunuyoruz..ben düzce de oturuyorum ve aileler istanbul da oturunca işler biraz zorlaşıyor istanbul da doğum günü partisini yapacağımı düşünürken annemler süpriz yapıp gelince bizde burda kutlamaya karar verdik dolayısıyla küçük bir parti oldu ama güzel oldu. 





Bu kapı sürümüz hosgeldin yazılı daha farklıydı yazımızida duzelttik tabi


Bu yazıya benzer bi yazı harflerini internetten bulup çıkarmayı DDüşünüyordum renkleri fazla görünmeyecegini ssöylediler o yüzden bu yazıyı çıkarttık teker teker kesip kurdele silikonla yapıştırdim.  

Bu yAziyi internetten bulup yazdım ve kağıda bastırdık 


Bu yaziyida başka bir şekilde internetten bulmuştum fakat basılacak kağıdın boyutuna uygun olmadığı için kendisi yazdi 

bunlarda ikramlar pastamizi yaptirmak iiçin zamanımız olmadığı için hazır almak zorunda kaldık

yaptığım muffinler ise krem santi süslü üzerinde pasta malzemeleri ssatılan yerden şekerler aldım ve mavi renkte Hindistan cevizi almıştık 1 gün öncesinden yyapınca denemek için muffinleri ogün krem santi yle susledim fakat eridiler bende dolaptan yerim olmadığı için suslemekten vazgeçtim üzerine sadece Hindistan cevizi döktüm
ve peynirli ve patatesli boreklerimiz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder