19 Ağustos 2014 Salı

Duş jelleri & planet spa sabunları

Merhabalar herkese bugün çok bereketli bir gün oldu benim için sizlerle çok güzel paylaşımlarda bulunmaya çalıştım umarım bilgilendirici yazılar olmuştur..
Şimdi ise sizlere duşta kullandığım bakım ürünlerimden bahsediceğim


Avon senses xtreme for men

bay duş jelleri içersinde en bayıldığım ürünlerden biri kokusu dokusu ve ürünün biraz büyük olmasıda avantaj
Eşime yakıştırdığım en güzel kokulardan biri
ürün 500 ml
Ürün içerisinde greyfurt sedir ağacı amber kokularını barındırıyor içerisinde amber kokusu olması bile benim için çok güzel bir ürün olmasının sebebi olabilir
çok ağır koku sevmeyenlere göre bir koku o yüzden kullanımı rahat

avon senses mystique duş jeli 

ürün 750 ml olmasıyla aylarca gidebilecek bir ürün ben duş jeli manyağı olarak duş jeli görmeyi vereyim gördüğümde dayanamıyorum.Avonun beğendiğim en güzel duş jellerinden biri zaten avondan hariç hiç bir duş jelini kullanamıyorum.Beğenmiyorum zaten..Avon'un duş jelleri ve banyo köpükleri ayrı bir güzel oluyor bence.Bu bendeki 750 mL .Düşünün artık kaç aya biter?Bunun kokusu bence bir muhteşem.İnsanın içini ferahlatıyor.
Saatler boyu bir kalıcılığı yok .Duştan çıktıktan yarım saat sonra etkisi kalmıyor.Ambalajı genel olarak zor açılıyor duştayken.Biraz daha kullanışlı bir kapak yapabilirler bence.Suda lifle birlikte hemen köpürüyor.Azı bile yetiyor ,köpürmesi için.Ayrıca fiyatlarıda kampanlayalarla birlikte çok uyguna gelebiliyor.Ben ne kadara aldığımı hatırlamıyorum açıkçası ama çok uygundu gramajına göre.Bence duş jeli arayışındaysanız,bir deneyin derim.

avon senses refreshing logoon duş jeli 

ürünümüz 250 ml
Serin deniz suyunun canlandırıcı etkisini hissettiren. 
Ferahlatıcı meyveler, armut ve arındırıcı hindistan cevizi suyu içeren 
nemlendirici duş jeli.

Avon Senses Mystique Nemlendirici Kremsi Duş Jeli

ürün 250 ml olmakla birlikte gül kokusunu benim gibi seviyorsanız sizin içinde harika bir ürün olabilir 



Planet Spa Sabunlar 
Ürünlerden beni en çok şaşırtan ise çiçek şeklindeki bu sabunlar oldu.

Kağıt gürünümlü bu sabunlardan bir kaçını banyo suyunuza atıp mis kokulu bir spa keyfi yaşayabilir,yorgun ayaklarınızı dinlendireceğiz suya bir tane ekleyebilir ya da musluk altında gerçek sabun gibi (çok işlevsel olmasada )köpürtüp kullanabilirsiniz.

Birde giysi dolabım koksun derseniz yerleştireceğiniz bir kaç sabunla giysilerinizin güzel kokmasını sağlayabilirsiniz.

Sizin bu ürünlerden kullanıp memnun kaldıklarınız ya da merak ettikleriniz hangileri ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder