22 Şubat 2014 Cumartesi

Alışveriş avon flormar

oğlumdan vakit bulduğum bu arada bir post yazmalıyım dedim ve sizlerle en son yaptığım avon ve flormar alışverişimden bahsetmek istiyorum.

Avon senses banyo sonrası uygulanan vücut spreylerine bayıldım kokuları muhteşem kalıcıkları iyi derecede bu ayın katologundan indirimli bir fiyatla aldım ve aldığım içinde çok mutluyum kendilerini çok sevdim.

Avon senses passıon exotıc:floral frangıpane tıare flower: kokusu daha çok çiçek kokusunu anımsatsada ben çiçeksi kokulardan pek haz etmesemde buna bayıldım tek kelimeyler harika

Avon senses citrus burst awakenıng cıtrus mandarın grapefruıt : bu vücud spreyide daha çok meyvemsi dokulara sahip ve hoş

naturals saç karışıklığını açıcı saç spreyi kokusu bir harika işlev olarakda koku olarakta kendisine hayran oldum..bu ayki katalog da indirimde gördüğüm için aldım bu ürünü çok beğendim bence avon bu ürünün başka kokulu olanlarından da çıkarmalıı..bu saç spreyide kayısı özlü 

avon ıncandessence vücut spreyi ben avonun bu parfümüne bayılıyorum..parfümü olduğundan spreyini almak istedim..indirimdeydi üstelik stoklarımda bulunması gereken ürünlerden kokusuna bayılıyorum..



Avon ruj carnatıon: rujun yapısı hafif kalıcılık bakımından orta derecede diyebilirim rengi oldukça iyi yaz için ideal renklerden biri
Avon ruj blush nude: avonun bayılarak kullandığım nude rujlardan biri çok sevdim..

Avon ruj caramel comfort : bu ruj sdiğer seriye nazaran daha kadifemsi ve sedefli dokunuş olarak yumuşak ve buda yaz için ideal rujlardan

Avon ruj smoothplum : bu ruja bayıldım kışın ve sonbaharda kullanılabilecek en güzel rujlardan biri ve ben bizzat kullandım bayıldım..

bir diğer rujlara gelicek olursak bu ruj 

rimmel london kate serisinin ruju ben bu ruja bi kaç senedir hayranım severek kullanıyorum harika diyebileceğim rujlardan bir tanesi .

Avon color trend rıch ruby : kırmızı tonlarında harika bi renge sahip olan bu ruja bayıldım..bu ruj bu aylara hitap eden rengiyle yapısıyla kullanımıyla tek kelimeyle bir harika..

Flormar ruju bu ruj flormarın diğer rujlarından yapısal olarak daha bir farklı geldi renk olarak yazın ve kışın kullanılabilecek ideal rujlardan bu serinin diğer renklerinide almak isterdim fakat benim şansıma bu rengi vardı..Ama genede mutluyum bu rengin benimle olduğuna :)




Avon color trend son rotüş ojesi daha kullanmaya fırsatım olmadı çocuk dolayısıyla ama en kısa zamanda kullanıp sizinle yazıyı paylaşıcam 

Avon calming effects kapatıcısı ben daha önce maybılinenin kapatıcısı kullanan biri olarak bu kapatıcıyı pek sevdiğimi söylemiycem.bir kapatıcı değilde primer olarak kullanılabilir bence

avon super shock göz kalemi : Ben daha önce bu serinin göz kalemlerini denemedim.her yerde bu kalemle ilgili pek çok yazı okudum ve onlar yüzünden çok merak ettim tabi rengi pembe bu rengi almak için çok tereddüt etsemde aldığım gibi kullandım ve mükemmel sürüş ve kalıcılık bakımından bayıldım bu kaleme diğer renkleride benim olsun istiyorum hemen.

Flormar style matic göz kalemi:ben bu kaleme bayıldım siyah rengini almadığım için çok pişman olsamda mavi rengi benimle oldugu için sevinçliyim..
Ben bu Flormar ürünlerini istanbuldan aldım.yazımda yer yer bazı renklerini almadım bulamadım gibi yazıları okuyabilirsiniz bunada açıklık getirmek istiyorum..Yaşadığım yerde flormar mağzası bulunmadığından dolayı ben bu ürünleri istanbuldan aldım..Dolayısıyla bazı isteklerimi karşılayamıyorum..
Umarım yazdıklarımı beğenmişsinizdir sizlere bilgilendirebildiysem ne mutlu bana..
Soru ve önerileriniz için bana yorum bırakabilir mail atabilirsiniz..Oğlumdan vakit buldukça yazılarınıza cevap vermeye çalışacağım..

Herkese iyi ve mutlu hafta sonları diliyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder