5 Nisan 2013 Cuma

Nişan bohçası


Nişan Bohcasının Hazırlanması: 
Nişan bohcası hazırlamak  Türk örf ve adetlerinden asla vazgeçilmeyen örneklerindendir.Nişandan önce kız ve erkek tarafı diğer tarafa süslenmiş birer bohça gönderir.
Nişan bohçasına ne koyulur ne koyucam erkek arkadaşımla uzunca bir tartışmadan sonra pes ettim neden;?
"robdöşambr giymem ben giymiyeceğim bişeyi neden masraf yapıp alalım"diyip duruyor ve artık beni pes ettirdi..sonra düşününce banada bohçaya koyulması uygun olmıyacak şeyler var mesela takım elbise etek ve ceketten olusan..Bende öyle takımlardan hoşlanmıyorum.Alınsa biliyorum hiç bi zaman giymiyeceğim bişey..
Bence o kadar abartmaya masraf yapmaya gerek yok..Karşındaki kişinin neye ihtiyacı varsa o ne istiyorsa bohçaya o koyulmalı aksi taktirde aşırıya kaçıp masraf yapmaya hiç mi hiç gerek yok...
Bu yazdıklarım şu demek olmuyor tabi bohça yapmıyalım..demek değil sevdiceğiniz ne istiyorsa ve neye ihtiyacı varsa onlar alınıp bohçaya koyulmalı..

Benim şahsi fikrim tabi..Herkezin fikrine saygı duyarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder